Letecká společnost Emirates se silněji zaměřuje na sociální
sítě a do světa vysílá „globalisty“ – ambasadory své značky z řad
vlastních zaměstnanců.
„Chceme pomocí sociálních sítí poskytovat informace a zároveň uživatelům přiblížit dobrodružství spojené s cestováním, jako to děláme v případě facebookové kampaně Be There. V této kampani se Emirates obrátila na své vlastní „globalisty“ - zanícené zaměstnance, aby sehráli hlavní roli. Vybraní globalisté se stali ambasadory značky a po dobu šesti měsíců cestují po celém světě. Svým vyprávěním a prostřednictvím momentů, jež na cestách zažívají, předávají z jednotlivých míst své zážitky“.
Za komunikaci Emirates Group zodpovídá oddělení korporátní komunikace sídlící v centrále společnosti v Dubaji. Tým spolupracuje s agenturami po celém světě, které pomáhají s implementací a tvorbou integrovaných marketingových komunikačních kampaní a řešení. Na českém trhu firma spolupracuje s kreativní agenturou WMC Grey, mediální agenturou Havas Media a PR agenturou Best Communications.
„V Česku využíváme různých mediálních kanálů včetně TV, tištěných a online médií a outdoorové reklamy. V současné době připravujeme kampaň na speciální cenové tarify do destinací, jako jsou Dubaj, Kolombo, Maledivy, Auckland a Bangkok,“ dodává Trejbal.
Aleš Hudský, Strategie
Více na: http://strategie.e15.cz/zpravy/emirates-zesiluji-komunikaci-na-socialnich-sitich-1223911#utm_medium=selfpromo&utm_source=e15&utm_campaign=copylink